صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۳۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

همزمان با آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر چهار میلیون و ۱۷۲ هزار پرس غذای‌ گرم و ۱۹۷ هزار سبد کالا در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز توزیع شد.

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از  البرز با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی با هدف اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه محرم و صفر اجرا شد، گفت: کمیته امداد امام(ره) البرز با همکاری ۳۰۰ مرکز نیکوکاری و خیران، چهار میلیون و ۱۷۲ هزار پرس غذای‌ گرم، ۱۹۷ هزار سبد کالا به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام و احسان حسینی هم‌زمان با سراسر کشور در البرز اجرا شد، افزود: غذای‌ گرم در آشپزخانه‌های تعیین‌ شده با رعایت تمامی موازین بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

لشینی در پایان از آمادگی دفاتر ۱۳گانه کمیته امداد و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR(درگاه پرداخت الکترونیکی)، شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و واریز به شماره‌ حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام