صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

امام‌جمعه خوی گفت: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی از ظرفیت تریبون نماز جمعه استفاده کنند و صدای دردمندان جامعه را به گوش مسئولان رسانده و حل مشکلات آنها را مطالبه‌گری کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خوی، 20 مهر در دیدار با دانشجویان بسیجی اظهار کرد: جوانان يكی از ماندگارترين رويش‌ها در انقلاب اسلامی هستند و هر کجا قشر جوان به مسائل ورود کرده نتیجه کارها موفقیت‌آمیز بوده است.

وی ضمن اعلام آمادگی دراختیار گذاشتن تریبون نماز جمعه برای  قشر دانشجو افزود: تریبون نماز جمعه ظرفیت استماع و مطالبه مستضعفان جامعه و مأمنی برای حل مشکلات جامعه است.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی ادامه داد: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی از ظرفیت تریبون نماز جمعه استفاده کنند و صدای دردمندان جامعه را به گوش مسئولان رسانده و حل مشکلات آنها را مطالبه‌گری کنند.

وی عنوان کرد: حضور دانشجویان در تریبون نماز جمعه یعنی دمیدن روحی تازه به نماز جمعه که توسط دانشجویان انقلابی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جوان مومن انقلابی قبل از اینکه مطالبه‌گر دیگری باشد ابتدا باید مطالبه‌گری را از خود آغاز کند و امروزه کلید حل مشکلات در گرو انجام صحیح مسئولیت‌های فردی است.

امام‌جمعه خوی با بیان اینکه مطالبه‌گری باید با روش درست و صحیح انجام شود، تصریح کرد: همگان باید توجه داشته باشند حفظ آبروی مومن ضروری است و امروز نباید با اسم مطالبه‌گری آبروی دیگران را برد.

وی عنوان کرد: باید موضعی در پیش گرفت که پیش‌برنده حرکت انقلاب باشد و اگر لازم است حتی تا پای جان ایستاد، اما جاهایی می‌توان آسانتر امور را پیش برد و نیازی به جدیت نیست.

 

انتهای پیام