صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در هفته جاری تزریق دُز سوم ویژه کادر بهداشت و درمان در استان مرکزی آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، علی علیمحمدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک، با بیان اینکه در گام نخست، کادر بهداشت و درمان و احتمالاً بیماران دارای ضعف ایمنی مانند بیماران مبتلا به سرطان دُز سوم را دریافت می‌کنند، گفت: در هفته جاری تزریق دُز سوم ویژه کادر بهداشت و درمان در استان مرکزی آغاز می‌شود.

علیمحمدی گفت: کادر بهداشت و درمان که شش ماه از تزریق واکسن دُز دوم آنها گذشته باشد و همچنین سطح آنتی‌بادی آنها پایین‌تر از حد انتظار باشد مشمول دریافت دُز سوم می‌شوند.

وی افزود: برای تزریق دُز سوم این نکته که فرد دریافت‌کننده در نوبت اول و دوم چه واکسنی را دریافت کرده مهم است. با توجه به اینکه تعدادی از پرسنل هنوز واکسینه نشده‌اند پیگیری لازم صورت گرفته است و طی ابلاغیه‌ای مقرر شد که افراد در اسرع وقت اقدام به تزریق واکسن کنند.

علیمحمدی در پایان گفت: ۱۰ روز به افراد واکسینه نشده مهلت داده شد که سه روز دیگر فرصت برای تزریق دارند، اگر افراد در زمان مقرر اقدام به تزریق نکنند، قطعاً شدت عمل و اجبار را لحاظ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام