صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی گفت: سبزپوشان ناجا در دوران دفاع مقدس پرچم‌دار برقراری امنیت در کشور بودند و در راه حفظ دین اسلام و انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی ۷۳۸ شهید در آذربایجان‌ غربی تقدیم کرده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌ غربی، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی، روز گذشته، ۲۰ مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امروز همچون گذشته نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در کشور جانفشانی می‌کند تا ملت ایران بدون هیچ دغدغه‌ای بتواند در کمال آرامش و امنیت روزگار بگذراند و خاک این مرز و بوم حفظ شود.

وی افزود: سبزپوشان ناجا در دوران دفاع مقدس نیروهای شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی پرچم‌دار برقراری امنیت بودند و در راه حفظ دین اسلام و انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی ۷۳۸ شهید در آذربایجان‌غربی تقدیم کرده است. شهدای مرزبانی ناجا از جمله این شهدا هستند که با جان و دل از مرزهای مقدس ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ادامه داد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برقراری امنیت در سراسر کشور است و همه نیروهای انقلابی و جهادگر به ویژه نیروهای فداکار، شجاع و متدین انتظامی برای حفظ امنیت کشور جهاد می‌کنند.

فعال در پایان بیان کرد: شهدای ناجا در صف اول حفظ امنیت کشور قرار دارند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای نیروی انتظامی به‌عنوان شهدای مدافع حریم در دفاع از آرمان‌های والای نظام اسلامی مظلومانه به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام