صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، گفت: اجرای پویش به رنگ مدرسه از 15 شهریور آغاز و تا آبان‌ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، جواد قرآن‌نویس، رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، 21 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی اجرای پویش به رنگ مدرسه با نقاشی کودکان از مدارس مورد علاقه‌شان، از 15 شهریور ماه امسال آغاز و تا آبان‌ ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: اجرای این پویش برای بچه‌های 6 تا 12 سال در نظر گرفته شده که دانش‌آموز با نقاشی عکس مدرسه دلخواه و بارگذاری آن در سایت مربوطه، حامیان این طرح به‌ ازای هر نقاشی مبلغی به‌حساب مجمع استان مربوطه واریز می‌کند.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، ادامه داد: مشارکت در این پویش با مشارکت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور از مجامع شهرستانی در 10 شهرستان استان، انتظار می‌رود این پویش را در منطقه خود اجرا کنند.

قرآن‌نویس تصریح کرد: 73 پروژه مدرسه خیرساز در قالب 284 کلاس درس در سطح استان، در قالب 284 کلاس درس اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در طرح آجر به آجر، 295 میلیون تومان توسط مردم جمع شده که صرف ساخت مدرسه در استان خواهد شد و تاکنون 398 پروژه مردمی و مشارکتی در قالب هزار و 588 کلاس درس توسط خیّرین مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی در سطح استان اردبیل احداث شده است.

انتهای پیام