صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۵۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

طرح «شميم معنوی» با هدف زيارت و نزديکی قلب‌ها به اهل‌بيت(ع) در جوار امامزادگان شهرستان اروميه اجرا شد.

حجت‌الاسلام اباذر بیگی، مسئول کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طرح «شميم معنوی» کار فرهنگی و مذهبی است که با هدف زيارت و نزديکی قلب‌ها به اهل‌بيت(ع) در طول يک سال توسط نمايندگی بنياد بين‌المللی صبح قريب و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در شهر اروميه اجرا شد.

وی افزود: اولين مرحله اين طرح زيارتی به مناسبت شهادت امام حسن عسگری(ع) در جوار امامزاده غريب حسن اجرا شد و حدود ۳۰ نفر از بانوان منطقه دو شهر اروميه، برای زيارت و استفاده از برنامه‌های فرهنگی که در بطن اين طرح اجرایی شد اعلام آمادگی کردند. 

حجت‌الاسلام بیگی بیان کرد: برنامه‌های سخنرانی توسط روحانيت معزز در باب فضايل امام حسن عسگری(ع)، مداحی و زيارت از جمله برنامه‌های اين تور زيارتی يک روزه محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: نمايندگی بنياد بين‌المللی صبح قريب آذربایجان‌غربی، در راستای ترويج منويات مقام معظم رهبری و ديدگاه ايشان نسبت به زيارت امامزادگان و ائمه اطهار و نزديکی دل هر مسلمانی در جوار آن‌ها، اين طرح را با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اروميه، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و اوقاف و امور خيريه استان اجرا کرد.

 

 

انتهای پیام