صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۷۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ختم قرآن و صلوات به‌صورت مجازی در هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: هم‌زمان با این ایام فرخنده برنامه‌های قرآنی و فرهنگی زیادی در شهرستان ملایر در حال انجام است.

وی از برگزاری محافل قرآنی در مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌های قرآنی شهرستان ملایر در این ایام فرخنده خبر داد و گفت: مسابقات فرهنگی و قرآنی نیز در مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی شهرستان در این ایام برگزار می‌شود.

یارمحمدی از برگزاری ختم کامل قرآن به‌مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن میلاد پیامبر نور و رحمت(ص) از سوی خانه قرآنی نور جوادالائمه(ع) روستای پری در هفته وحدت خبر داد و گفت: ختم کامل قرآن، ختم 92 هزار گل صلوات هدیه به پیامبر(ص)، ختم یک هزار و 400 صلوات کبیره و حفظ شعر در مورد حضرت محمد(ص) برای کودکان زیر 12 سال از دیگر برنامه‌های این خانه قرآنی است.

وی با بیان اینکه همچنین ختم قرآن و صلوات در فضای مجازی نیز از سوی واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان با تماس با شماره 08133350001 داخلی 2 با واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر می‌توانند در این طرح معنوی با عنوان ختم قرآن و صلوات هدیه به پیامبر اسلام شرکت کنند.

انتهای پیام