صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۷۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از احداث ۵۰ واحد مسکونی برای اقشار محروم شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: چهار میلیارد تومان برای احداث این تعداد مسکن محرومان اختصاص می‌یابد.

علی موسوی‌جم، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار ضعیف و تحت پوشش کمیته امداد استان کردستان 50 واحد مسکن محرومان در شهرستان سروآباد احداث می‌شود.

وی میزان اعتبار در نظر گرفته برای این واحدهای مسکونی را چهار میلیارد تومان دانست و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این واحدهای مسکونی تا ۳ ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: تعدادی از این واحد‌ها که قرار است احداث شود مربوط به کسانی است که خانه آن‌ها در زلزله سال قبل سروآباد آسیب دیده است.

وی از برنامه‌ریزی برای ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومان در سراسر استان خبر داد و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم بتوانیم هرچه زودتر زمینه خانه‌دار شدن محرومان استان کردستان را فراهم کنیم.

موسوی‌جم با بیان اینکه بنیاد علوی امسال ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی در شهرستان سروآباد هزینه می‌کند، یادآور شد: سال گذشته نیز این بنیاد ۱۰۰ میلیارد تومان را صرف خدمات محرومیت‌زدایی در منطقه کرده است.

انتهای پیام