صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۸۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری کارگاه آموزش تخصصی «مصاحبه و تدوین تاریخ و خاطره شفاهی» در استان خبر داد.

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: کارگاه آموزش تخصصی مصاحبه و تدوین تاریخ و خاطره شفاهی با تدریس امیرمحمد عباس‌نژاد در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت شرکت در این کارگاه محدود است، افزود: محورهای آموزش این کارگاه آموزش تخصصی مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی و خاطره شفاهی است.

برخوردار یادآور شد: این کارگاه در زمینه افزایش دانش پژوهشگران، نویسندگان و مصاحبه‌گران دفاع مقدس در حوزه ادبیات پایداری و همچنین سرعت بخشیدن به ثبت و ضبط خاطرات ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: کارگاه به مدت سه روز از ۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09187076200 تماس بگیرند.

برخوردار در پایان گفت: این کارگاه با مشارکت سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان همدان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، دانشگاه فرهنگیان و شرکت مخابرات همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام