صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۹۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
مسئول بسیج دانش‌آموزی بوشهر مطرح کرد:

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر از تبیین نقش دانش‌آموزان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده و نقش‌های مختلف و مهمی برای دانش‌آموزان در این سند مشخص شده است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، مهراب کیانی، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر روز گذشته 8 آبان‌ماه در جمع اصحاب رسانه گفت: در دوران انقلاب اسلامی دانش‌آموزان بسیجی نقش بسیار مهم و برجسته‌ای را بر عهده داشته‌اند و در این راه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب بیان کرد: در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و غیره هم شاهد افتخارآفرینی و درخشش دانش‌آموزان بسیجی هستیم. سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده و نقش‌های مختلف و مهمی برای دانش‌آموزان در این سند مشخص شده است.

وی ادامه داد: هشتم تا سیزدهم آبان‌ماه به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی تعیین شده است که در این مدت بیش از یک هزار  ویژه برنامه در عناوین مختلف در استان بوشهر برگزار می‌شود.

کیانی از مهمترین برنامه‌های این هفته به غبارروبی قبور مطهر شهدا، نشست سیاسی با موضوع استکبارستیزی، دیدار فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد.

انتهای پیام