صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۹۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
مدیرکل زندان‌های لرستان خبر داد:

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به افزایش مشارکت خیرین در آزادی زندانیان، گفت: ۶۵۰ زندانی جرایم غیرعمد لرستان با کمک خیرین آزاد شدند.

به گزارش ایکنا از لرستان، عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان، امروز، دهم آبان در دیدار با استاندار لرستان، اظهار کرد: انتظار جامعه از دادگستری و نیروی انتظامی اجرای عدالت و تامین امنیت است و ماحصل فعالیت‌‌های دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی در محیطی به نام زندان است.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در راس امور زندان‌ها مورد توجه قرار گرفته امنیت زندان‌ است، افزود: مجموعه زندان‌های استان متشکل از ۹ مرکز بازپروری، اصلاح و تربیت است کمااینکه در خصوص بهداشت زندان‌های استان، از شیوع ویروس کرونا هیچ یک از زندانیان مستقر در زندان‌های استان به کرونا مبتلا نشده و در حال حاضر زندانیان و کارکنان زندان‌ها هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

کشوری با اشاره به اینکه در طرح سند تحول قضایی ماموریت ویژه سازمان زندان‌ها برای اصلاح و تربیت مجرمین رویکرد خانواده‌محور است که با پیگیری‌های به عمل آمده تعداد قابل توجهی از خانواده زندانیان ساماندهی شدند، ادامه داد: با کمک خیرین لرستان ۶۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد لرستان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های لرستان اشتغال درون زندان‌ها را از دیگر اولویت‌های این اداره‌کل برشمرد و با اشاره به اینکه با ایجاد اشتغال تا حدودی دغدغه امنیت و معیشت خانواده زندانی برطرف می‌شود، اضافه کرد: مشكل آب شرب بهداشتی، پسماند فاضلاب و تكميل پروژه تصفيه‌خانه زندان مركزی از چالش‌های اداره‌کل زندان‌های لرستان هستند که نیازمند مساعدت مسئولان ارشد استان است.

انتهای پیام