صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۹۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به حل مشکلات تربیتی دانش‌آموزان خط تلفن ملی نماد در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، 11 آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به حل مشکلات تربیتی دانش‌آموزان، خط تلفن ملی نماد در اردبیل افتتاح شده است.

وی، با اشاره به این که تقویت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، بیان کرد: نیاز است تا فضای سالم، بالنده و رو به رشد برای دانش‌آموزان استان فراهم شود.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، بیان کرد: مسائل تربیت و تحصیلی با کارشناسان مجرب و آموزش دیده استقرار یافته است.

ناصری بیان کرد: خط تلفنی امروز نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان یا اورژانس اجتماعی دانش‌آموزان با شماره ۱۵۷۰ در استان اردبیل راه‌اندازی شده که دانش‌آموزان، اولیا و معلمان می‌توانند مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر اولویت اساسی و حائز اهمیت است که در تلاش هستیم با اقدامات انجام یافته شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان، باشیم.

انتهای پیام