صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۶۱۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

استاندار خوزستان گفت: در شرایط حاضر که ما در محاصره اقتصادی دشمن به سر می‌بریم و دشمنان به خاک ما طمع کردند باز هم ما می‌توانیم این محاصره اقتصادی را با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان را محقق کنیم.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در اجتماع ۲۶ هزار نفری بسیجیان خوزستان که امروز 3 آذرماه برگزار شد، گفت: با شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی عزت ملی بعد از دو قرن به صحنه سیاسی کشور بازگشت.

وی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تکیه نظام بر پایه رأی و حضور مردم بوده است، افزود: بر اساس قانون اساسی انتخاب مقام معظم رهبری توسط خبرگان رهبری، انتخاب ریاست جمهوری، تعیین نمایندگان مردم و در صحنه‌های مختلف تکیه بر رأی و حضور مردم است.

خلیلیان تصریح کرد: هر جا مردم حضور پیدا کردند بسیاری از گره‌ها را باز و مشکلات حل شد. در دفاع مقدس هم با حضور نیروهای مردمی و بسیج و حضور مردم توانستیم به موفقیت برسیم.

استاندار خوزستان افزود: در شرایط حاضر که ما در محاصره اقتصادی دشمن به سر می‌بریم و دشمنان به خاک ما طمع کردند باز هم ما می‌توانیم این محاصره اقتصادی را با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر سپردن امور به مردم در بخش‌های مختلف دارند، گفت: از حلقه‌های واسط تحقق این فرمایش رهبری معظم انقلاب حضور بسیجیان در دهه‌های اخیر است که نقطه اوج آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم و پس از آن در دوران بازسازی و مقاطع مختلف حضور و خدمات بسیج چشمگیر بوده است. همچنین در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی بسیجیان عزیز حضور فعالی دارند و حضورشان گره گشا هست

خلیلیان ادامه داد: این اطمینان خاطر را به ملت عزیز ایران می‌دهم که دولت مردمی و انقلابی برای برون رفت کشور از شرایط فعلی و کاهش مشکلات مردم در زمينه‌های مختلف نهایت کوشش خود را خواهد داشت.

وی گفت: مشکلاتی است که این استان با آن دست به گریبان است در این راستا طبیعتاً انتظار حضور موثر همه نیروهای سیاسی و مردمی را داریم که از جمله آن بسیج سازندگی است. ان شاء الله همه باید دست به دست هم دهیم و با هم افزایی بتوانیم یک استان سربلند و توسعه‌یافته در سطح و تراز انقلاب اسلامی و مردم این استان داشته باشیم.

انتهای پیام