صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۶۱۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
همزمان با آغاز هفته بسیج؛

همزمان با هفته بسیج، طرح‌های فرهنگی به صورت گسترده با شعار «بسیج؛ پاره تن مردم» روی سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر اکران شد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: هفته بسیج، بزرگداشت جان‌فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بر همین اساس، سازمان زیباسازی شهر تهران نیز بنا بر رسالت فرهنگی خود، سازه‌های تبلیغات محیطی را به تصاویر شهدا و مضامین متناسب با این رویداد، مزین کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان 2500 سازه اعم از عرشه پل، بیلبورد، پرتابل و استرابورد را به اکران طرح‌های فرهنگی مربوط به این هفته اختصاص داده است.

صیادی با اشاره به آثار اکران شده روی این سازه‌ها، گفت: طرح‌های اکران شده علاوه بر تصاویری از شهدای دفاع از حرم و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، حاوی تصاویر و مضامینی با موضوعات ولایتمداری، عاشق ایران بودن و مدافعین سلامت است.

وی افزود: علاوه بر 22 منطقه شهرداری تهران که طرح‌های ارسالی این سازمان را اکران کرده‌اند، تعدادی از سازه‌های تبلیغات تجاری نیز به این امر اختصاص یافته است که در مجموع 2500 نقطه در سطح شهر از سوی سازمان زیباسازی به اکران طرح‎های ویژه هفته بسیج اختصاص داده شده است.

یادآور می‌شود، بسیج مستضعفان در روز پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی‌ماه ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.

انتهای پیام