صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

نشست‌های نقش پوشش‌های عفیفانه در فرهنگ و تربیت جامعه و زن امروز و چالش‌های پوشش در نهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک، 14 تا 17 آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی(تهران) برگزار می‌شود. کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز در این نمایشگاه، اقدام به برگزاری مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی می‌کند.

روز دوشنبه 15 آذرماه، نشست‌ کاربرد تاپستری در طراحی پارچه و لباس از ساعت 10:30 تا 12، نشست نقش پوشش‌های عفیفانه در فرهنگ و تربیت جامعه با سخنرانی مریم‌السادات خرمدره، از ساعت 12:30 تا 14 در مکان غرفه کارگروه ساماندهی مد و لباس و نشست زن امروز و چالش‌های پوشش از ساعت 14:30 تا 16 به صورت زنده از صفحه اینستاگرام کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور پخش می‌شود.

روز سه‌شنبه نیز نشست دنیای دیجیتال و صنعت پوشاک با سخنرانی شاهین شریفی از ساعت 10:30 تا 12 در سالن اصلی نشست‌های نمایشگاه (سالن 6)، پراکندگی جغرافیایی لباس محلی گیلان با سخنرانی زهرا همتی سراوانی از ساعت 10:30 تا 12 در غرفه کارگروه ساماندهی مد و لباس، چاپ باتیک اسکو با تدریس غدیر رحیمی ساعت 12:30 تا 14 به صورت زنده بر روی صفحه اینستاگرام کارگروه، آشنایی با مبانی و تکنیک‌های چاپ سیلک با تدریس امیر میناپور ساعت 14:30 تا 16 در محل غرفه کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار می‌شود.

روز چهارشنبه نیز نشست راه‌اندازی کسب و کار در صنعت پوشاک با سخنرانی حمید مهدیان و سیامک ناظمی ساعت 10:30 تا 12 در سالن اصلی نشست‌های نمایشگاه سالن 6 و نشست چاپ سابلیمیشن دستی با استفاده از نمادهای ایرانی با تدریس عفت امیری از ساعت 12:30 تا 14 در غرفه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره 02166731560 تماس بگیرند. کلیه برنامه‌ها به طور همزمان در صفحه اینستاگرام کارگروه مد و لباس به صورت زنده(لایو) پخش می‌شود.  

انتهای پیام