صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۸۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان رودان از برگزاری همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود مدارس علمیه نرجسیه(س) رودان و حضرت زینب(س) میناب در راستای تقویت بعد انگیزشی، تقویت معنویت و اخلاق در طلاب جدید خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، عاطفه انصاری، مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان رودان، امروز، 14 آذرماه، ضمن تبریک به طلاب جدیدالورود مدارس علمیه نرجسیه(س) رودان و حضرت زینب(س) میناب، اظهار کرد: قدم گذاشتن در مکتب خانه اهل بیت(ع) از عنایت و توجهات ویژه این بزرگواران است.

وی با اشاره به برگزاری همایش طلیعه حضور، ویژه طلاب جدیدالورود سال تحصیلی ۱۴۰۰ با حضور مدیریت، اساتید، کادر، طلاب در امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر رودان، عنوان کرد: این همایش هرساله برای طلاب جدیدالورود در سطح استان برگزار می‌شد اما در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی کشور در سطح شهرستانی و منطقه‌ای برگزار شد. از این رو همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان و مدرسه حضرت زینب(س) میناب در امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر رودان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان رودان تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، تقویت انگیزه طلاب جدیدالورود، آمادگی برای ورود به مدارس علمیه و آشنایی آن‌ها با اهداف و رسالت بانوان، نقش‌آفرینی در تقویت و ترویج ارزش‌های اسلامی و انتظارات جامعه از بانوان است.

انصاری در پایان یادآور شد: برگزاری همایش طلیعه حضور گامی در جهت تقویت بعد انگیزشی، تقویت معنویت و اخلاق در طلاب جدیدالورود است.

انتهای پیام