صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۸۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
مدیر‌کل‌کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

مدیر‌ کل‌کمیته امداد استان گلستان از راه‌اندازی سامانه جامع امداد هوشمند در گلستان خبر داد.

به‌ گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: یکی از سیاست‌های این نهاد تسهیل در امر خدمت‌رسانی و کاهش مراجعه مددجویان به کمیته امداد، ارائه خدمات غیرحضوری به‌صورت الکترونیکی است.

مدیر‌کل‌ کمیته امداد استان گلستان، حفظ‌ کرامت و عزت‌ نفس نیازمندان را از دیگر نتایج اجرای سامانه امداد هوشمند و کارآمد دانست و بیان کرد: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

مدیرکل‌کمیته امداد امام خمینی‌(ره) گلستان بیان‌کرد: این سامانه به ۱۷ وب سرویس خدمات الکترونیکی کشور مانند ثبت احوال، ثبت اسناد، پست‌، تامین اجتماعی‌، بهزیستی و بسیاری از دستگاه‌ها متصل است.

بابایی اظهارکرد: ۸۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تا دو هفته آینده فرصت دارند‌، با ورود به این سامانه‌، نسبت به تکمیل و پالایش اطلاعات خود از طریق خود اظهاری اقدام کنند. مددجویان و متقاضیان جدید، ضرورت دارد به آدرس  soha.emdad.ir از طریق رایانه و برای ورود از طریق گوشی‌های همراه به آدرس smart.emdad.ir و یا نوشتن فارسی امداد هوشمند وارد سامانه مربوطه شده و نسبت به ثبت اطلاعات و نیازهای خود اقدام کنند.

وی‌ تصریح کرد: افرادی که با مراجعه به سایت موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ دفتر پیشخوان دولت در این طرح با ما همکاری دارند، تصریح کرد: داشتن شماره همراه بنام خود سرپرست و کدپستی و کدملی را از شاخص‌های اصلی ورود به این سامانه دانست.

بابایی با بیان اینکه تا پایان دی‌ماه امسال باید اطلاعات مددجویان تحت حمایت در این سامانه ثبت و به روز رسانی شود، بیان‌ کرد: از این پس تمامی خدمات از طریق بستر سامانه امداد هوشمند انجام می‌شود و در صورت عدم مراجعه مددجویان برای ثبت اطلاعات خود به این سامانه‌، در خدمت‌رسانی به‌ویژه پرداخت مستمری با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام