صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

شبکه‌ رادیو گفت‌وگو به مناسبت ایام فاطمیه، ویژه برنامه‌هایی را با هدف معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) و الگوسازی از سبک زندگی آن حضرت برای مخاطبان پخش می‌کند.

نوشین رهگذر، مدیر گروه تولید و تامین رادیو گفت‌وگو در گفت‌و‌گو با ایکنا، پیرامون برنامه‌های این شبکه در ایام فاطمیه بیان کرد: برنامه‌های این شبکه در ایام فاطمیه با نوای فاطمی خواهد بود. میان برنامه «امید مادر» عنوان یکی از محصولات رادیو گفت‌وگو برای ایام فاطمیه است. امید مادر، شامل 10 برنامه پنج دقیقه‌ای در ساختار نوین است که با پرداختن به معنی و مفهوم فاطمیه که همان دفاع از امامت و ولایت است روی آنتن می‌رود. شعرخوانی، مداحی و کلام بزرگان و عالمان برجسته نیز به شنوندگان این برنامه عرضه می‌شود. امید مادر در ایام فاطمیه ساعت 18:50 روی آنتن می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه «مدینه آن‌روزها» عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی گفت‌وگو است، افزود: این برنامه که در 60 دقیقه به روایت این موضوعات می‌پردازد؛ وقایع قبل از هجرت پیامبر (ص) و ولادت حضرت زهرا (س)، جایگاهی که خداوند برای ایشان قائلند، سبک زندگی فاطمی، روزهای پس از رحلت پیامبر (ص) و بازگویی غربت حضرت زهرا (س) و مصائبی که ایشان و اهل بیتشان متحمل شدند، نقش رهبری و مادری در الگوی رفتاری برای زوجین و سبک زندگی در مکتب فاطمی را روایت می‌کند.

مدیر گروه تولید و تامین رادیو گفت‌و‌گو تصریح کرد: «راوی چه کسی است؟» نیز دیگر ویژه برنامه رادیو گفت‌وگو به مناسبت دهه فاطمیه است. این ویژه برنامه، نحوه شهادت حضرت زهرا (س)، روایت روزگار ایشان پس از رحلت پیامبر (ص) و غصب فدک و دفاع ایشان از امام زمان خویش را روایت می‌کند.

رهگذر بیان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که در ایام فاطمیه توسط شبکه رادیویی گفت‌وگو پخش می‌شود می‌توان به «سلسله موی دوست» اشاره کرد؛ مستندی برای واکاوی اندیشه‌های عقیدتی بر مبنای حدیث سلسله الذهب و دلیل عزاداری مفصل برای حضرت زهرا (س) محورهای موضوعی این برنامه است. که در ایام فاطمیه از شبکه رادیویی گفت‌و‌گو ساعت 15:30 به روی آنتن می‌رود.

شبکه رادیویی گفت‌وگو روی موج اف ام:ردیف ۱۰۳,۵ قابل دریافت است. همچنین دسترسی به پخش زنده و آرشیو برنامه‌های از طریق سایت این شبکه به نشانی www.radiogoftogoo.ir و سایت ایران صدا به نشانی http://radio.iranseda.ir/ امکان پذیر است.

انتهای پیام