صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۶۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به برگزاری شب شعر «میراث سلیمانی» گفت: امشب شاعران مطرح کشور و استان یزد در رثای حاج قاسم سلیمانی به شعرخوانی می‌پردازند.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بسیج رسانه، علی‌محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج هنرمندان و رسانه استان یزد، اظهار کرد: ابزار قدرتمند هنر و به ویژه شعر در جامعه مورد توجه بوده و این روش می‌تواند در انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به آحاد جامعه اثرگذار باشد.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر «میراث سلیمانی» همزمان با شب شهادت بانوی آب و آیینه در یزد بیان کرد: در این ویژه‌برنامه که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می‌شود شاعران کشوری و مادحین اهل بیت(ع) و شعرای استان با بهره‌مندی از هنر متعالی خود در سوگ ام‌ابیها و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی امشب، 15 دی‌ماه همزمان با شب شهادت مادر سادات در مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) از ساعت 18:30به شعر خوانی و مداحی می‌پردازند.

پارسائیان هنر و رسانه را دو بال پرواز و تعالی فرهنگ جامعه برشمرد و  اضافه کرد: شکی نیست که رسانه‌ها بلندگوی اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر فهیم هنرمند هستند و پیوند این دو موضوع در ارتقای جامعه و رشد آن تأثیرات بسیار عظیمی دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد ابراز امیدواری کرد: رسانه‌ها در پوشش باشکوه این مراسم ارزشمند همچون گذشته سنگ تمام بگذارند.

انتهای پیام