صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۶۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه طراحی فرهنگی مناسب نداریم، گفت: ما نباید قناعت به منبر و خطابه کنیم بلکه در فرصت‌های مختلف خود به سراغ مردم برویم و در این راستا ما در نهضت پیشرفت بانوان، کنشگری تبلیغ را توسعه می‌دهیم.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، عاطفه سعیدی‌نژاد، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان تبلیغات اسلامی، شب گذشته ۱۷ دی ماه در نشست توجیهی تبیین گفتمان‌سازی تبلیغ و طرح‌های اداره کل امور بانوان که با حضور مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی و بانوان تأثیرگذار خراسان‌جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به معرفی جامع حضرت زهرا(س) نیاز دارد و ما در ایام فاطمیه پیش از اینکه به روضه درو دیوار بپردازیم باید سراغ روضه سیره حضرت فاطمه(س) برویم.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از نگاه شکل‌دهندگان انقلاب اسلامی اگر زنان نبودند این انقلاب یا پیروز نمی‌شد و یا با مشکلات جدی برخورد می‌کرد گفت: امروز هم اگر قرار است لکوموتیو انقلاب با سرعت خودش پیش برود زنان باید جایگاه رهبری خودشان را پیدا کنند.

سعیدی‌نژاد با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در مسیر شکل دادن پیشرفت ایرانی- اسلامی است، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر بخواهیم تمام آمال و مقاصد مردم را در یک مفهوم خلاصه کنیم آن مفهوم پیشرفت ایرانی - اسلامی است.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در این چهل‌ساله این است که در حل مسائل الگوی دقیق نداشتیم و مثلاً خواستیم مشکل آب را حل کنیم مسئله جنگل‌ها ایجاد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ما مسائل متعدد در جامعه داریم، اظهار کرد: در برخی بررسی‌ها شاید الان حدود ۴۰۰ مسائل جزئی داریم و وقتی کارشناسان گلوگاه‌های را بررسی می‌کنند، به ۲۰ یا ۳۰ مسئله مادر و کلیدی می‌رسند.

سعیدی‌نژاد با تأکید بر اینکه امروز باید مسائل را اولویت‌بندی کنیم و جامعه انقلابی باید انتخاب کند که مسائل اصلی و فرعی ما کدام است، بیان‌کرد: نقش مردم در ایجاد تصمیم‌های مهم جدی است و ما باید جای مسئولیت‌پذیری مردم را بازکنیم.

وی گفت: شاید ما برای حضور مردم به‌جز انتخابات و راهپیمایی‌ها زمینه را کمتر فراهم کرده‌ایم و باید از خود بپرسیم زمینه تحقق حضور مردم در انقلاب اسلامی چیست؟، ما نباید قناعت به منبر و خطابه کنیم بلکه در فرصت‌های مختلف خود به سراغ مردم برویم و در این راستا ما در نهضت پیشرفت بانوان، کنشگر تبلیغ را توسعه می‌دهیم.

سعیدی‌نژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها فرمودند که مسئله محوری را جدی بگیریم، افزود: ما اکثر برنامه‌هایمان را مناسبتی انجام می‌دهیم و مسئله محور کار نمی‌کنیم؛ از جهت دیگر شاید مسئله محور هم کارکنیم ولی به مسائل منطقه و محلی می‌پردازیم درحالی‌که عموم مسائل ما ملی است.

انتهای پیام