صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۸۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: المان‌های شهری به نام شهدا باید با اهداف انتقال فرهنگ شهادت به نسل آینده باشد و در شأن و جایگاه شهدا طراحی شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، 23 دی‌ماه در جلسه کارگروه فنی کنگره شهدای استان اردبیل، اظهار کرد:  المان‌های شهری به نام شهدا باید با اهداف انتقال فرهنگ شهادت به نسل آینده باشد و در شأن و جایگاه شهدا طراحی شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ جبهه و شهادت باید در عمل ترویج یابد نه در گفتار، افزود: به‌مناسبت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در استان در راستای ارتقای معیشت عمومی و فرهنگ جهادی باید نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم، چراکه تمام تلاش و نیت آن مردان پاک خدا ایجاد آرامش و آسایش مردم این مرز و بوم بوده است.

میرجعفریان انتقال حس فرهنگ نوع‌دوستی و ایثار و شهادت برای نسل آینده را در عمل دانست و گفت: حتما با اسم و نیت شهدای والامقام حل مشکلات و معضلات مناطق محروم به نتیجه خواهد رسید و باید عناوینی در حوزه‌های مختلف به نام شهدا طراحی برای همیشه به یادگار بماند.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: می‌توانیم به تعداد سرداران نامی استان مجتمع‌های مختلف فرهنگی یا عمرانی بنا کنیم و همچنین به تعداد عملیات‌ها پارک عمومی تأسیس شود و یا به تعداد شهدای به‌نام، مدرسه‌سازی انجام شود.

وی تصریح کرد: محتوا باید در شأن و جایگاه شهدا برنامه‌ریزی شود و اصل قضیه اثر فیزیکی و معنوی کنگره بر بدنه جامعه است که لازم و ضروری است تا دستگاه‌های اجرای علی‌رغم وظایف اداری، اقدامات جهادی  را در کنگره شهدا انجام دهند.

انتهای پیام