صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۸۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی بخشی از باور و رفتار جامعه است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به باور و بعد از آن رفتار مردمی تبدیل شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ۲۵ دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت خلق شکوه و عظمت برای اسلام و مسلمانان بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب به اسلام و مسلمانان عظمت داد، به‌طوری‌ که مسلمانان احکام قرآن را بر سر دست گرفته و اجرا کردند، ادامه داد: انقلاب شکوه و عظمت ایران بود، چراکه حاکمیت آن در دست استکبار جهانی بود و در مقابل انقلاب عظمت مسلمانان جهان را در پی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران را از سال ۵۷ تاکنون از معادلات جهانی حذف کنیم تصور آنچه اتفاق می‌افتاد و مسلمانان گرفتار آن می‌شدند سخت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه بانوان و همسران شهدا به حضرت ام‌البنین(س) اقتدا کردند و باید وظیفه خود را در قبال خانواده شهدا انجام دهیم، افزود: هر محله، مسجد، نهاد و اداره‌ای تکریم شهدا را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در باب شورای فرهنگ عمومی که معرفت‌بخشی و تبیین، باور و رفتار است که در 40 سال دوم انقلاب باید هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب را در مقام عمل پیاده کنیم، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به معرفت‌افزایی داریم و باید این بیانیه را به یک باور التزام‌آور و سپس رفتار تبدیل کرد.

شاهرخی با تأکید بر اینکه اگر در ادارات بیانیه گام دوم انقلاب به یک باور و از باور به رفتار تبدیل شود حال مردم ما بهتر خواهد شد، گفت: ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و در خصوص موضوعات شورای فرهنگ عمومی تحقیقات و پژوهش‌‌های علمی شده است و کمیته‌ها باید پایان‌نامه‌هایی که گرد و خاک می‌خوردند را احصا کرده و از داده‌های آن استفاده کنند.

انتهای پیام