صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۱۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، گفت: راهکارهای اساسی و بااقتدار در راستای مبارزه با قاچاق کالا بایستی ارائه شود تا بتوانیم با همفکری و پژوهش‌های علمی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و از قاچاق کالا و ارز جلوگیری کنیم.

به گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، ششم بهمن‌ماه، در سومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر قاچاقچیان به عنوان دشمنان اقتصادی و تهدیدکننده همه خانواده‌ها در جامعه کنونی است که باید تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیریم.

وی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا باید راهکارهای اساسی و بااقتدار ارائه شود تا بتوانیم با همفکری و پژوهش‌های علمی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و از قاچاق کالا و ارز جلوگیری کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و درصدد هستیم با رفع مشکلات موجود در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های به عمل آمده اقدامات ارزشمندی در راستای اجرای طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی ناشی از قاچاق کالا و ارز انجام شده و به همین منظور نظارت سیستماتیک و نصب سامانه جامع ایکس‌ری در گلوگاه‌های مرزی رقم خورده است.

قاسمیان تصریح کرد: در حال حاضر نیز عرصه برای سواستفاده کنندگان و قاچاقچیان تنگ شده ولی به هر حال درصدد هستیم در راستای تدوین برنامه‌های ارزشمند در راستای جلوگیری از نابود تولید و اقتصاد داخلی گام برداریم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم چرا که در حال حاضر آشفتگی بازار و قاچاق برازنده کشور نیست.

وی اظهار کرد: عدم خرید کالاهای قاچاق نیت و اهداف فرصت‌طلبان را ناکام می‌گذارد که به همین منظور با بالا بردن کیفیت کالاهای تولید داخلی درصدد هستیم گلوگاه‌های قاچاق کالا را به روی قاچاقچیان مسدود کنیم و استفاده از کالاهای قاچاق را در استان ریشه‌کن کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، تصریح کرد: از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود تا بتوانیم تهیه و توزیع نهاده‌های دامی سالم و استاندارد را در استان رقم بزنیم و زمینه ایجاد امنیت ذهنی را در بین مردم رقم بزنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام