صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۲۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: «فراز»، جشنواره‌ای برای تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای استان در راستای توسعه و تقویت مطالعه است.

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه همه‌گیری کووید ۱۹ باعث تغییر و تحول در بخش‌های مختلف زندگی از جمله تغییر آموزش شده است، گفت: تأکید بر کتابخوانی، کرونا، خانواده و آموزش‌های پسا کرونا، اهمیت خانواده و فرزندآوری، بخش‌های جشنواره فراز را تشکیل می‌دهند و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان نیست.

وی با بیان اینکه وسایل ارتباط جمعی ابزار مهمی برای توسعه ارتباطات و مناسبات اجتماعی هستند و یکی از عوامل مهم در تغییر ساختارهای یک جامعه است، اظهار کرد: با تأکید بر نقش رسانه، تقویت این حوزه مورد توجه است.

ثقتی بیان کرد: حداکثر زمان آثار تولید شده برای جشنواره رسانه‌ای فراز ۵ دقیقه بوده و آثار ارسالی باید به‌صورت فایل ویدئویی در فرمت mp۴ با وضوح HD ضبط شود و حجم فایل ارسالی نیز حداکثر ۳۰۰ مگابایت باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مهلت ارسال آثار را تا تاریخ پانزدهم اسفندماه سال‌جاری ذکر کرد و از شرکت‌کنندگان خواست برای ثبت‌نام و ارسال آثار به سایت http://sobheghalam.ir مراجعه کنند.

ثقتی جوایز جشنواره برای هر بخش را برای نفر اول ۲۵ میلیون ریال به اضافه تندیس جشنواره و لوح تقدیر عنوان کرد.

انتهای پیام