صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۸۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

اگر سازمانی به دنبال خلق یک تجربه مؤثر و لذت‌بخش برای مشتریانش است باید کارکنان خود را به‌خوبی آموزش دهد و بهره‌وری و تعلق‌خاطر آن‌ها را بهبود بخشد که تجربه آنان نیز قلب تحول دیجیتال محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا، تجربه مشتری، حاصل مجموعه ادراکات احساسی یا منطقی مشتری در طول هرگونه تعامل مستقیم یا غیرمستقیم با یک کسب‌وکار است. اما اگر سازمانی به دنبال خلق یک تجربه مؤثر و لذت‌بخش برای مشتریانش است باید کارکنان خود را به‌خوبی آموزش دهد و بهره‌وری و تعلق‌خاطر آن‌ها را بهبود بخشد. به این ترتیب باید بگوییم کارکنان، مشتریان داخلی سازمان‌ها هستند که تجربه آنان نیز قلب تحول دیجیتال محسوب می‌شود.

تجربه کارکنان و تحول دیجیتال دو مفهومی هستند که سازمان‌ها و محیط‌های کاری را بیش از پیش متحول می‌کنند و توجه به این دو موضوع در سازمان‌ها می‌تواند شاخص‌های رقابتی آینده را در دنیای کسب‌وکار و سازمان‌ها تعیین کند.

تجربه دیجیتال کارکنان، یکی از نتایج ورود تحول دیجیتال به سازمان‌ها است که انقلابی را در دنیای کسب‌وکار ایجاد کرده است. انقلابی که اولویت‌های سازمان‌ها را از توجه صرف به نیاز‌های مدیران به تمرکز بر کلیه افراد سازمان و تجربه آن‌ها در محیط کار تغییر داده است.

تجربه دیجیتال کارکنان، ناشی از مجموع تعاملات مستقیم و غیرمستقیم آن‌ها با شغل خود، دیگر کارکنان، مدیران، مشتریان، استراتژی، سیستم‌ها، فرهنگ، نام تجاری و رقبای سازمان بوده و تحت تأثیر ویژگی‌های فردی آن‌هاست.

در همین راستا مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کلیپ‌هایی با موضوع فضای مجازی و سواد رسانه‌ای کرده است که در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام