صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۰۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

مدیر فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری گلستان از آغاز فعالیت ستاد پاسخگویی بر خط سفر رئیس جمهور به گلستان از صبح امروز خبر داد.

به گزارش ایکنا از گلستان، فاطمه کاویانی، مدیر فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری گلستان امروز پنج شنبه ۱۲ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: مرکز پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردم از رئیس جمهور امروز و فردا، دوازدهم و سیزدهم اسفند فعال است و مردم استان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ و سامانه https://111. ir مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کنند.
مدیر فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری گلستان تصریح کرد: حدود ۲۰۰ کاربر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سایت پاسخگویی مستقر هستند تا درخواست‌های مردمی را در سامانه ثبت کنند.

کاویانی گفت: حدود ۱۰۰ کاربر نیز در مرکز پردازش نامه‌ها، جنب مرکز پاسخگویی، فرآیند بررسی نامه‌های مردمی و آماده سازی برای ثبت در سامانه را انجام می‌دهند.
مدیر فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری گلستان افزود: همچنین هم استانی‌های عزیز می‌توانند با حضور در محل استقرار میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی در استان گلستان مسائل و مطالبات خود را انتقال دهند.

انتهای پیام