صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۰۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از فعالیت 850 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان و عضویت 65 هزار نفر خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، امروز، 15 اسفندماه در دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت 18 اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون‌های مساجد به عنوان ظرفیت‌هایی در مساجد هستند که می‌توانند در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.

وی افزود: کانون‌های مساجد استان یزد به عنوان استان پیشرو هستند به نحوی که توانسته‌اند در زمینه طرح ملی فهما گام‌های اساسی برداشته و رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

سالاری بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد در جهت فعال شدن کانون‌ها برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را دنبال کرده است که یکی از این طرح‌ها به عنوان طرح طراوت است که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در 9 رشته و در 30 مسجد مناطق مختلف سطح شهر یزد برگزار می‌شود که توانسته در زمینه مسائل آموزشی، پرورشی، هنری و تربیتی گام‌های مؤثری بردارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد بیان کرد: در صورتی که استانداری و مسئولان استانی همکاری‌های لازم را داشته باشند، می‌توانیم در تمامی شهرستان‌ها این طرح را دنبال کنیم و کانون‌های مساجد را فعال کنیم.

سالاری ادامه داد: این طرح توانسته در سطح کشور به خوبی خود را معرفی کند به گونه‌ای که بسیاری از استان‌های کشور درخواست ارائه طرح را دارند تا بتوانند در استان اجرایی کنند.

وی بیان کرد: در استان یزد 850 کانون فرهنگی و هنری با 65 هزار عضو وجود دارد که طرح‌هایی مانند طرح طراوت می‌تواند کانون‌ها را خودکفا کند.

انتهای پیام