صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۰۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، به نقش سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: توانمندی‌های این سازمان‌ها در شناسایی و احصای مشکلات محلات و رفع این مشکل‌ها بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، ۱۶ اسفندماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: همواره آسیب‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سلامت و حتی امنیت وجود داشته و برای پیشگیری و مقابله و کاهش این آسیب‌ها ضروری است از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی، به نقش سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: توانمندی‌های این سازمانها در شناسایی و احصا مشکلات محلات و رفع این مشکلها بر کسی پوشیده نیست و از این رو سازمان فرهنگی ورزشی نیز نهایت همکاری را با سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌دهد.

ابراهیمی گفت: امروزه ارتقای سطح زندگی اجتماعی و سلامت شهروندان جزو اولویت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل است و این سازمان برای تحقق اهداف خود همکاری خود را با سمن‌ها افزایش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، افزود: ارتقای فرهنگ عمومی و اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب در راستای پیشگیری از خشونت، اعتیاد و بیکاری در بین نوجوانان و جوانان از اهم مواردی است که در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام