صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۳۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

دبیر کانون قرآن و عترت بهزیستی لرستان از اجرای طرح حفظ قرآن «رسول اکرم(ص)» ویژه کارکنان بهزیستی خبر داد و گفت: این طرح زیر نظر استانداری لرستان و ویژه بانوان برگزار می‌شود.

شهناز اسکینی، دبیر کانون قرآن و عترت اداره‌کل بهزیستی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح فعالیت‌های کانون قرآن و عترت سازمان بهزیستی لرستان به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی قرآن اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و لغو کلاس‌های حضوری دوره‌های آموزش قرآن کانون قرآن و عرت بهزیستی لرستان نیز در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کانون با هدف پرورش قاریان و حافظان در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان فعالیت دارد، افزود: کلاس‌های آموزش مجازی این کانون شامل روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن ویژه بانوان است و در این کلاس‌ها جامعه هدف بهزیستی شامل زنان سرپرست خانوار، نابینایان، معلولان جسمی ـ حرکتی حضور دارند که طی امسال هر هفته دو شب در بستر فضای مجازی برگزار شد.

اسکینی به کلاس‌های آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: کودکان جامعه هدف بهزیستی فرزندان کارکنان شاغل در بهزیستی، فرزندان شبه خانواده و فرزندان تحت حمایت سازمان بهزیستی را شامل می‌شود که برای این گروه نیز آموزش حفظ قرآن به‌صورت مجازی قرآن را داشتیم.

دبیر کانون قرآن و عترت بهزیستی لرستان برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات مختلف شامل حجاب و عفاف، نماز، عترت، در مناسبت‌های ملی و مذهبی را بخش دیگری از فعالیت‌های کانون قرآن و عترت بهزیستی لرستان برشمرد و اضافه کرد: این کانون در نظر دارد یک نمایشگاه مجازی با موضوعات قرآن و عترت در قالب نقاشی برای کودکان شبه‌خانواده برگزار کند.

اسکینی از اجرای طرح حفظ قرآن با عنوان «رسول اکرم(ص)» ویژه کارکنان این سازمان خبر داد و گفت: این طرح زیر نظر استانداری و ویژه بانوان برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی از شرکت 60 کودک مراکز شبه خانواده در کلاس‌های مجازی آموزش قرآن کانون گل نرگس خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان در نظر داریم در زمینه تفسیر قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) کلاس‌های مجازی را برگزار کنیم که در این برنامه فایل‌های سخنرانی کارشناسان مذهبی و قرآنی پیرامون موضوعات فوق در گروه بارگذاری و از این مباحث یک آزمون پایانی برگزار و از منتخبان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام