صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۶۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از برگزاری مسابقه «بهار رحمت» ویژه ماه مبارک رمضان در مدارس این استان با عنوان «افطاری ساده» خبر داد.

سردار فتح‌اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه بهار رحمت ویژه ماه مبارک رمضان در مدارس این استان با عنوان «افطاری ساده» خبر داد و گفت: این مسابقه با رویکرد تربیتی برای آشنایی دانش‌آموزان با ویژگی‌های ماه مهمانی خدا و ترویج فرهنگ مهر علوی بین آنان به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در زمینه خاطره‌گویی و سفره افطاری ساده برای دانش‌آموزان و کتابخوانی برای فرهنگیان در حال اجراست، افزود: دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقه بهار رحمت در بخش خاطره‌گویی که ویژه روزه کله‌گنجشکی‌ها است می‌توانند خاطرات خود را به‌صورت فایل صورتی حداکثر در سه دقیقه به نشانی کاربری bahar-rahmat۱ ارسال کنند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه سفره افطاری ساده برای همه دانش‌آموزان برگزار می‌شود، یادآور شد: دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال عکس به فرمت jpG به‌صورت افقی در ۱۲۸۰ پیکسل و حجم فایل حداکثر سه مگابات در مسابقه بهار رحمت شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: فرهنگیان نیز در بخش کتابخوانی که منبع آن در sad.ir/Farhanalborz بارگذاری شده می‌توانند شرکت کنند که باید پاسخ سؤالات را به نشانه کاربری۳ bahr-rahmat ارسال کنند.

این مسئول اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار مسابقه بهار رحمت در بستر شاد تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند و نتایج نیز سوم خردادماه امسال مصادف با سالروز فتح خرمشهر اعلام می‌شود.

انتهای پیام