صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۴۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت و گرامیداشت روز معلم منتشر کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت و گرامیداشت روز معلم را فعالان این مجموعه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انتخاب روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز معلم به پاسداشت شهادت مظلومانه معلم شهید انقلاب، آیت الله دکتر مرتضی مطهری به عنوان روز معلم فرصت ارزشمندی در توجه دادن بیشتر جامعه به منزلت و جایگاه معلمان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مجاهدت‌های ایثارگرانه معلمان بزرگ در ساحت مقدس مدرسه و دانشگاه و حوزه‌های علمیه همواره در اذهان و نیز در جریده تاریخ ماندگار است و همچون گذشته بالندگی و تعالی ایران اسلامی و تحقق شعار سال جاری یعنی تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین با تلاش فرهیختگان و جهادگران جبهه علم و دانش میسر است.

اعتلای فرهنگ و اندیشه کشور در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند و از همین رو است که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگارعرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به‌ویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان پرتلاش استان مرکزی در مقاطع مختلف تحصیلی، تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف که با صبر و بردباری و پرانگیزه و مصمم‌تر از همیشه برای انجام موفق رسالت کاری خود سعی و تلاش می‌کنند، برای همگی این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم».

انتهای پیام