صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۵۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه روحانیون همواره مدافع خون شهدا بوده و امروز نیز آماج حملات دشمن قرار دارند، گفت: علما دژی مستحکم در مقابل دشمن هستند و دشمن به خاطر اینکه نمی‌تواند این دژ را خراب کند لذا علما را مورد حمله قرار می‌دهند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌و‌بلوچستان، دومین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی سیستان‌وبلوچستان، با حضور مسئولان استانی امروز، 19 اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

رحمدل بامری، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: نقش روحانیت، علما و هادیان در همه تاریخ و اعصار به‌ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: اگر در همه برهه‌ها توانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و چهل و سومین سال از انقلاب را تجربه و دشمن را سرنگون کنیم به برکت خون شهدا و حضور مؤثر روحانیت بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: علما پاسبانان حریم دین و سنگربانان انقلاب بوده و روحانیون ما اعم از تشیع و تسنن همواره برای حفاظت از این مرز و بوم جانفشانی کرده‌اند.

این مسئول تأکید کرد: علما همواره مدافع خون شهدا هستند و امروز نیز آماج حملات دشمن هستند. علما دژی مستحکم در مقابل دشمن هستند و دشمن به خاطر اینکه نمی تواند این دژ را خراب کند همواره علما را مورد حمله قرار می‌دهند.

بامری ادامه داد: ما وظیفه داریم مسیر ایثار و شهادت را زنده نگه‌داشته و راه خود را بر این محور ماندگار شکل دهیم، اگر امروز توانستیم در همه صحنه‌ها بدرخشیم قطعاً به خاطر رشادت‌های این سنگربانان، سنگرسازان و محافظان دین و شریعت است.

وی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج بیان کرد: از همه نیروهای نظامی و انتظامی امنیتی در جای جای این استان و کشور که برای حمایت از مظلومان درخشیدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام