صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۵۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری اولین دوره آموزش نهج‌البلاغه ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام این دوره تا 25 اردیبهشت‌ماه است.

حمزه کماسی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری اولین دوره آموزش نهج‌البلاغه ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به همت واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه الراضیه خواهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را ترویج فرهنگ علوی و نهج‌البلاغه‌خوانی در بین افراد جامعه دانست و افزود: این دوره آموزشی نهج‌البلاغه طی 16 جلسه یک ساعت و نیم در چهار ماه سال جاری به‌صورت حضوری در محل حوزه علمیه‌ الراضیه اسدآباد برگزار می‌شود.

کماسی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام دوره تا 25 اردیبهشت‌ماه است و شرکت‌کنندگان باید ابتدا ثبت‌نام خود را در محل اداره تبلیغات اسلامی انجام دهند، هزینه کتاب برای شرکت در دوره برای هر نفر چهل هزار تومان است؛ در پایان دوره نیز آزمون توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرفته خواهد شد و به قبول‌شدگان در دوره گواهینامه سطح یک اعطا خواهد شد.

انتهای پیام