صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۷۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

استاندار قزوین با بیان اینکه ترویج عفاف و حجاب به صورت مردمی و به دور از مداخلات حاکمیتی تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت، گفت: این موضوع باید در استان قزوین با توجه به ظرفیت مطلوب مجموعه‌های مردمی اجرایی شود.

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که شب گذشته، ۲۵ اردیبهشت برگزار شد، اظهار کرد: سال‌ها پیش رهبر معظم انقلاب منویاتی را در زمینه سبک زندگی مطرح کردند که در این حوزه‌ها به ویژه عفاف و حجاب باید اقدامات اصولی و مبنایی انجام شود.

وی اضافه کرد: در برخی از مراکز اقدامات خوبی در زمینه عرضه لباس‌های اسلامی انجام شده و باید همان الگوها در استان قزوین هم مدنظر قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: باید موضوع عفاف و حجاب توسط دستگاه‌های ذی‌ربط خود در سطح ملی بازبینی شود و عجله کردن در این موضوعات به صلاح نیست و باید با برنامه‌ریزی بیشتری این موضوعات دنبال شود، البته منکر سرعت در این مسیر نیستیم ولی باید با دقت انجام شود.

اعلایی در پایان تأکید کرد: هر چقدر ترویج عفاف و حجاب به صورت مردمی و به دور از مداخلات حاکمیتی دنبال شود، تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و این موضوع باید در استان قزوین با توجه به ظرفیت مطلوب مجموعه‌های مردمی اجرایی شود.

انتهای پیام