صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۸۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: در راستای توسعه خدمات امدادی با تعامل و همدلی باید از ظرفیت و توان خیرین بهره‌مند شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، دومین جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با حضور مدیر‌عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان و اعضای هیئت مدیره این جمعیت در شهرستان خوسف، امروز، یکم خردادماه برگزار شد.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در این نشست با اشاره به برگزاری دوره‌ای جلسات هیئت مدیره در شهرستان‌های استان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات در شهرستان‌ها بهره‌مندی از ظرفیت اعضا هیئت مدیره در راستای ارتقای همه جانبه شعب و ایجاد وفاق و همدلی است.

وی افزود: اگر به اعضا اعتماد و میدان داده شود و در جایگاه واقعی خودشان قرار گیرند اهداف و ارزش‌های هلال‌احمر که انسانی و مبتنی بر آموزه‌های اسلام است، حفظ می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به همراهی استاندار در خصوص رفع موانع و مشکلات، بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه با دفتر امور فنی استانداری مقرر شده مشکلات زیرساختی پایگاه‌های امدادی برون‌شهری هلال‌احمر بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برطرف شود.

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف می‌تواند برای مسائل امدادی از ظرفیت تیم‌های تخصصی واکنش سریع شهرستان بیرجند استفاده کند، گفت: هلال‌احمر شهرستان خوسف به جهت فاصله نزدیک با مرکز استان هیچ گاه در شرایط عادی نباید در مسائل امدادی مشکل خاصی داشته باشد.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و استعدادهای شهرستان خوسف، بیان کرد: در راستای توسعه خدمات امدادی با تعامل و همدلی باید از ظرفیت و توان خیرین بهره‌مند شد.

مدیرعامل جمعیت‌هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به لزوم توسعه ساختمان امدادی این شهرستان، گفت: باید موافقت‌نامه‌ای تحت عنوان توسعه ساختمانی پایگاه امدادی شهرستان خوسف تهیه و در شورای برنامه‌ریزی این شهرستان مطرح شود.

انتهای پیام