صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۹۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، از شهید باکری به عنوان سیدالشهدای لشکر عاشورا و از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت نام برد و گفت: بزرگ ترین افتخار و قدرت مدیریتی این دو شهید والامقام، قدرت نفوذشان در دل ها و خدایی بودن آنها بود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، سوم خردادماه، در آیین اختتامیه همایش ملی «جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری»، گفت: وجود امکانات و تجهیزات تابعی از عزم و اراده مدیران جهادی است و با تلاش در راه خدا بسیاری از غیرممکن ها، ممکن می شود.

وی با بیان ویژگی‌های مدیران جهادی، اظهار کرد: هویت بخشی به نیروی انسانی، هوشمندی، آینده نگری، همه نگری، اولویت بندی، هدفمندی، نگاه مثبت، برنامه ریزی، عبور از موانع و بزرگ نپنداشتن موانع کوچک باید از اولویت های مدیریت جهادی باشد.

آل‌هاشم، با بیان اینکه هر مدیری که جسارت قبول خطر را داشته باشد، مطمئناً درصدد موفقیت و پیروزی خویش است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) شهید باکری را معجزه انقلاب نامیدند و سردار سلیمانی را دارای شجاعت، دلیری و مدیریت دانستند که این، موضوعی مهم و قابل تامل است.

امام جمعه تبریز، از شهید باکری به عنوان سیدالشهدای لشکر عاشورا و از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت نام برد و افزود: بزرگ ترین افتخار و قدرت مدیریتی این دو شهید والامقام، قدرت نفوذشان در دل ها و خدایی بودن آن ها بود.

وی با یادآوری اینکه شهید آقا مهدی باکری مهندسی خبره، باسواد و مسلط به علم روز بود، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در کنار تسلط به علوم و فنون نظامی، اهل تدبر و تامل بود.

امام جمعه تبریز در ادامه تاکید کرد: هریک از مدیران ما باید بدانند که مدیریت آنها سنگری در جنگ نرم است و باید در هدف‌گذاری ها و برنامه ریزی ها موقعیت دشمن را لحاظ کرد.

وی با بیان اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر فراموش نشدنی است این روز را گرامی داشت و در ادامه با اشاره به ترور پاسدار مدافع حرم در تهران و محکومیت این اقدام مذبوحانه یاد و خاطره شهید سرهنگ صیاد خدایی را نیز گرامی داشت و گفت: سرهنگ خدایی مردی از مردان آذربایجان و دیار میانه بود.

انتهای پیام