صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۹۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اردبیل گفت: یادواره شهدای طلبه و روحانی استان اردبیل به مناسبت برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهیدطلبه و روحانی کشور در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام سیدسیاح، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اردبیل، سوم خردادماه، در مراسم یادواره شهدای طلبه و روحانی اردبیل اظهار کرد: یادواره شهدای طلبه و روحانی استان اردبیل به مناسبت برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهیدطلبه وروحانی کشور در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اردبیل برگزار شد.

سیدسیاح افزود: سالروز ۳خرداد،نشانگر همراهی امت بارهبری بود که باعث پیروزی غرور آفرین این عملیات شد و کنگره ملی ۴۰۰۰ شهیدطلبه و روحانی کشور در مصلی قدس شهر قم برگزار می‌شود که این مراسم در استان به صورت ویدئو کنفرانسی درسالن ولایت برگزار خواهد شد.

وی افزود: نصیحتها و هدایتهای فکری و عقلی روحانیت درجنگ هشت سال دفاع مقدس، باعث عمیق شدن جریان ایثار و شهادت شده که شهدای طلبه وروحانی نسبت به جمعیت خود بیشترین شهدا راتقدیم میهن عزیزمان کرده‌اند.

وی گفت: وظیفه اصلی طلاب و روحانیون هم در این برحه زمانی هدایت و راهبری مردم وهمچنین همراهی بارهبری حکیم و فرزانه انقلاب و همچنین لازمه جهاد تبیین است.

انتهای پیام