صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۹۹۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

استاندار سمنان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی در سراسر کشور گفت: این استان ۱۲۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته 5 خرداد در ششمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم در مسجد روستای محمودآباد،گفت: در روز گذشته کنگره چهار هزار شهید روحانیت کشور در قم برگزار شد که ۱۲۰ نفر از شهدای روحانیت والامقام، متعلق به استان سمنان است.

به گفته وی؛ کنگره شهدای روحانیت استان نیز هرساله در یک شهرستان و کنگره سال جاری فردا در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصادی دولت باید حمایت شود اظهار کرد: در این راستا از همراهی مردم در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی با بیان اینکه در راستای تسهیل در دسترسی مردم به مدیران اجرایی استان و گره‌گشایی از کار آنها، کاروان خدمت با حضور مدیران ستادی و اجرایی در نقطه به نقطه استان برگزار می‌شود، متذکر شد: امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است، بهترین راه مقابله با آمریکا، مردم داری محسوب می‌شود.

استاندار سمنان یادآور شد: امورات مطرح شده در خصوص گردشگری و واحدهای بوم گردی، راه روستایی، پوشش تلفن همراه و اینترنت، ورزش، آب و فاضلاب، احیا قنوات و سایر موارد روستای دلازیان به صورت جد در دستور کار قرار گرفته و بررسی و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام