صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۰۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) از اولویت‌های نظام و وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمد مرودی، سرپرست فرمانداری بندرعباس، امروز، هفتم خردادماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام خونین ١۵ خرداد، اظهار کرد: امام راحل(ره) انقلاب را بر پایه مردم بنیان‌گذاری کردند و این انقلاب که پشتوانه آن مردم هستند، هر روز در حال توسعه و پیشرفت است و تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) استوار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را پاس بداریم و ارزش آن را بدانیم، افزود: شخصیت امام خمینی(ره) یک شخصیت مردمی و جهانی است. ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) کوشا باشیم.

سرپرست فرمانداری بندرعباس یادآور شد: امروز با توجه به جوسازی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، وظیفه ما نسبت به سال‌های گذشته سنگین‌تر شده است. مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان بندرعباس باشکوه برگزار خواهد شد و لازم است همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع‌رسانی و حضور در این مراسم اقدام کنند.

انتهای پیام