صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۱۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی فاصله گرفتن از آموزه‌های دینی را دلیل برخی از آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و گفت: آموزش برنامه‌های دینی در مساجد با رویکرد هنری برای همیشه در اذهان کودکان و نوجوانان ماندگار می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، 11 خردادماه در دیدار با مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد این استان با اشاره به آسیب‌های مختلف موجود در جامعه، اظهار کرد: هم‌اکنون هزاران کانال، گروه، سایت و ... علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و تلاش می‌کنند بین دین و جوان فاصله ایجاد کرده و به دنبال آن، فرهنگ بیگانه را در جامعه ما ترویج دهند.

وی فاصله گرفتن از آموزه‌های دینی را دلیل برخی از آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و گفت: اگر نوجوان و جوان ما مسجدی بار آید، ‌بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

طالبی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در دهه ۷۰ به موضوع تهاجم فرهنگی اشاره و اعلام خطر کردند، افزود: آموزش برنامه‌های دینی در مساجد با رویکرد هنری برای همیشه در اذهان کودکان و نوجوانان ماندگار می‌شود.

وی پایگاه مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی ـ هنری را دو رکن مهم انجام فعالیت‌های یک مسجد برشمرد و اتحاد و تقویت وحدت رویه این دو رکن با توجه به اهداف مشترک را مورد تأکید قرار داد.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه امام جماعت باید به‌عنوان پدر معنوی یک مسجد در برنامه‌ها نقش ایفا کند، یادآور شد: یکی از برنامه‌های استاندار، اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد است که در حاشیه این اقدام، از فعالیت‌های مسجد و کانون‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بازدید می‌شود.

انتهای پیام