صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۲۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت در اجرای کارهای فرهنگی، یک اصل مهم است، از ایجاد فصل جدیدی در عملکرد فرهنگسراهای نهاد رهبری خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 17 خردادماه در جمع مسئولان نهاد و کارشناسان فرهنگسراها در دانشکده‌های علوم پزشکی شیراز گفت: نوآوری و خلاقیت در اجرای کارهای فرهنگی، یک اصل مهم است.

وی از ایجاد فصل جدیدی در عملکرد فرهنگسراهای نهاد رهبری خبر داد و افزود: با شناسایی نیاز واقعی دانشجو، برنامه‌ریزی مناسب و بازسازی برنامه‌های فرهنگی گذشته، باید به سمت انجام کارهای خلاقانه گام برداشت.

مقامی، پرهیر از موازی‌کاری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی را از سیاست‌های نهاد رهبری برشمرد و بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی مهارت‌افزایی کارکنان فرهنگسراها باید در دستورکار مجموعه نهاد رهبری قرار گیرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های از اجرای مجدد طرح «ضیافت اندیشه» ویژه دانشجویان علوم پزشکی شیراز در تابستان امسال خبر داد و گفت: نهاد رهبری باید در ایجاد فضای همدلی و حلقه اتصال دانشجویان با اساتید و کارمندان نقش موثری ایفا کند.

یادآور می‌شود، در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل داوری با حفظ سمت به عنوان مسئول فرهنگسراهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز معرفی شد.

انتهای پیام