صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۴۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اعلام کرد: کارشناسان این قرارگاه با حضور در دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و جلسه با ریاست دستگاه یا معاونان آن نهاد، ضمن تبیین ضرورت ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به زیرمجموعه آن وزارتخانه یا سازمان، از آغاز اجرایی شدن این شاخص‌ها در دستگاه‌ها اطمینان حاصل می‌کنند.

به گزارش ایکنا، ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد: این ستاد به وظیفه قانونی خود در مورد ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی عمل کرده است و نظارت بر حسن اجرای آن را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

قرارگاه 21 تیر در راستای عمل به وظیفه قانونی این ستاد نسبت به مصوبه 427 و 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی که وظایف 32 دستگاه نسبت به عفاف و حجاب را معین کرده، تشکیل شده است.

با تلاش مسئولان قرارگاه 21 تیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، تاکنون بیش از 60 دستگاه دولتی حاکمیتی نسبت به ضرورت تبیین و اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب دستگاه متبوع خود توجیه و ضمن استقبال از اجرای این قانون، همکاری حداکثری خود با ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اعلام کرده‌اند.

در همین راستا به صورت روزانه کارشناسان این قرارگاه با حضور در دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و جلسه با ریاست دستگاه یا معاونان آن نهاد، ضمن تبیین ضرورت ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به زیرمجموعه آن وزارتخانه یا سازمان، از آغاز اجرایی شدن این شاخص‌ها در دستگاه‌ها اطمینان حاصل می‌کنند.

همچنین، به زودی نظارت بر اجرای شاخص‌های ابلاغی عفاف و حجاب ازسوی کارمندان منتخب هر دستگاه و بازرسان و ناظران مردمی قرارگاه 21 تیر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام