صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۶۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

رزمایش سراسری صرفه‌جویی مصرف آب و برق با حضور فرمانده کل سپاه، وزیر کشور، وزیر نیرو و سایر مسئولین کشوری با رمز یا علی ابن موسی الرضا(ع) امروز، ۱ تیرماه در سالن ولایت سپاه نینوا گلستان آغاز شد.

به گزارش از ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان رزمایش سراسری صرفه‌جویی مصرف آب و برق با حضور فرمانده کل سپاه، وزیر کشور، وزیر نیرو و سایر مسئولین کشوری با رمز یا علی ابن موسی الرضا(ع) امروز،۱ تیرماه در سالن ولایت سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در این جلسه بیان کرد: هفته آینده طی جلسه‌ای که با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار خواهد شد رزمایش در استان گلستان رسما آغاز بکار خواهد کرد و با توجه به بحران آب و برق در استان، رزمایش تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

ملک شاهکوهی هدف از این رزمایش را مدیریت مصرف آب و برق عنوان داشته و تأکید کرد: استفاده کمتر از دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی، جایگزین کردن لامپ‌های پرمصرف، استفاده نکردن از وسایل پرمصرف در ساعات پیک مصرف و تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی از جمله اقداماتی است که بر اساس تفاهم‌نامه انجام شده با اداره برق استان، اجرائی شده است.

وی افزود: مجموعه سپاه در استان گلستان قبلا نسبت به صرفه جوئی و بهینه‌سازی مصرف برق اقدام نموده است که می‌توان به وارد کردن 12 مولد برق به شبکه برق مجموعه سپاه اشاره کرد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان بیان کرد: امیدواریم با همکاری مردم عزیز استان و همچنین دستگاه‌های اجرائی، بتوانیم فرهنگ صرفه جوئی در مصرف آب و برق را در استان نهادینه نماییم

انتهای پیام