صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۶۷۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

سخنگوی ستاد طرح اقتصادی دولت در استان کرمان گفت: تیم‌های نظارتی واکنش سریع از ۶ تیر ماه به شدت در سطح بازار فعال خواهند بود و با پدیده گرانفروشی برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، در ادامه نظارت‌های میدانی بر بازار توسط اعضای ستاد تنظیم بازار، امروز، ۵ تیرماه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با همراهی مدیر کل تعزیرات حکومتی و جهادکشاورزی، رئیس اتاق اصناف و جمعی از اعضای این ستاد از برخی از میوه فروشی‌های سطح شهر کرمان بازدید کرد.

رحمان جلالی، سخنگوی ستاد طرح اقتصادی دولت در استان کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه نظارت بر کالا و خدمات به صورت میدانی، می‌تواند امری موثر در کنترل بازار باشد بیان کرد: مردم باید بدانند که مسئولین در کنار آن‌ها هستند لذا طبق وعده‌ای که در بازدید از میدان تره‌بار به اعضای قرارگاه نظارت در میدان تره بار داده شده بود، بلافاصله در میوه فروشی‌های سطح شهر حضور پیدا کرده تا به صورت میدانی هم قیمت و هم کیفیت میوه ها را رصد کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: تیم‌های نظارتی واکنش سریع از روز دوشنبه ۶ تیر ماه به شدت در سطح بازار فعال خواهند بود و با پدیده گرانفروشی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام