صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن اشاره به تولید آثار فاخر و ارزشمند با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: باید تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروز و آینده انتقال داده شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، جهانبخش عطایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، هفتم تیرماه در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه فرصتی برای آشنایی نسل جدید با رشادت شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آن‌هاست و مهم‌ترین هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی بیان کرد: نباید یاد و خاطره شهدای والامقام کمرنگ شود چرا که در حال حاضر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر جوانان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست و با توجه به شکافی که فضای مجازی در بین نسل جوان و نوجوانان ایجاد کرده نیازمند فرهنگ‌سازی‌های لازم و اساسی هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: امنیت کنونی کشورمان زبانزد عام و خاص است و هیچ کشوری نمی‌تواند به خاک ایران تجاوز کند چرا که امنیت بزرگ‌ترین سرمایه مملکت است و همه ما امنیت خود را مدیون شهدای والامقام و خون پاک آن‌ها هستیم که این موضوع باید در جامعه به یک اصل نهادینه و فراگیر تبدیل شود.

عطایی ضمن اشاره به تولید آثار فاخر و ارزشمند با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: باید تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروز و آینده انتقال داده شود.

وی تصریح کرد: کنگره شهدا به عنوان محور اصلی برای فرهنگ‌سازی و ترویج آثار ماندگار در جامعه بیش از هر مورد دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه درصدد هستیم با تضعیف کردن نقشه‌های شوم دشمنان که به دنبال تزریق ناامیدی به کشور هستند محتوای فاخر همراه با اطلاع‌رسانی مناسب در استان داشته باشیم.

انتهای پیام