صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۲۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: باید با انتقال درست مبانی و مفاهیم انقلاب، فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و تاریخ و طبیعت زیبای ایران، نگاه منفی ایجاد شده در ذهن گردشگران را تصحیح کنیم.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، امروز، 7 تیرماه در جمع اعضای دبیرخانه مدرس و نمایندگان استان یزد با اشاره به اهمیت امر ازدواج در دین اسلام اظهار کرد: باید شرایط به گونه‌ای باشد که ازدواج برای جوانان آسان شود.

وی افزود: منابع زیادی در زمینه سبک زندگی نوشته شده، اما مهم آن است که راهکار عملیاتی و نتیجه‌بخش ارائه شود و در این مورد متأسفانه ضعیف عمل شده و ارائه راهکار مؤثر برای داشتن زندگی بهتر کمتر در جامعه به چشم می‌خورد.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی برنامه‌ها فرهنگی است و باید در نهاد انسان جای گیرد عنوان کرد: موانع و مشکلات همیشه وجود دارد و مهم این است که با آموزش صحیح و تألیف محتوای مناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی، در شکل‌گیری شخصیت والا برای نسل جدید و تربیت فرزندانی مستقل مؤثر عمل شود.

ناصری رشد و تعالی نسل جدید را در گرو آموزش صحیح دانست و تصریح کرد: با استفاده از افراد نخبه می‌توان در زمینه رشد اقتصادی، علم و فناوری پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و صنعت گردشگری بیان کرد: در مقابل هجمه‌های گسترده رسانه‌های غرب به ایران، نتوانستیم مبانی انقلاب را به درستی انتقال دهیم و به همین علت گردشگران خارجی در ابتدا دید منفی نسبت به ایران و مردم آن دارند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: باید در زمینه صنعت گردشگری با انتقال درست مبانی و مفاهیم انقلاب، فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و تاریخ و طبیعت زیبای ایران، دید منفی ایجاد شده در ذهن گردشگران را تصحیح کنیم.

ناصری افزایش آگاهی و اطلاعات راهنمایان گردشگران را عامل مهم جذب گردشگری دانست و تصریح کرد: راهنمایان گردشگران داخلی و خارجی با افزایش اطلاعات و دانش خود در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی و استفاده از مفاهیم به روز این دانش، در بهبود این صنعت مهم می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.

انتهای پیام