صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

پانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور طی روزهای ۹ و ۱۰ تیرماه به همت جامعه ایمانی مشعر در شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، امید توسنگ، مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر اظهار کرد: پانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور با شعار «ونصرتی لکم معدة» با حضور جامعه هیئت‌های حسینی جهبه نصرت ولی عصر(عج) با موضوع امیدآفرینی در بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان، پنجشنبه و جمعه، ۹ و ۱۰ تیرماه در قم برگزار می‌شود.

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر افزود: جهاد تبیین و ایجاد جبهه نصرت ولی‌عصر(عج)،‌ میدان ‌دادن به مردم جهت کنش‌ اجتماعی‌ جمعی و مسئولیت‌پذیری، توجه ویژه به نسل کودک و نوجوان با درنظر گرفتن ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش‌آمده محورهای همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور است.

وی در مورد میهمانان و سخنرانان این همایش دو روزه گفت: حجج‌اسلام سعیدی آریا،‌ محمدحسین راجی،‌ محمدمهدی ماندگاری، مرتضی وافی،‌ سردار عزیز جعفری،‌ حسین یکتا،‌ عباس حیدرزاده،‌ سیداحمد عبودتیان،‌ محمدحسین کشکولی و بهروز شعیبی میهمانان و سخنرانان پانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور هستند.

وی با تأکید بر اینکه عموم مخاطبان حوزه هیئت می‌توانند از بستر رسانه همراه با پانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور باشند، تصریح کرد: محتوای این همایش به صورت اخبار، گزارش تصویری، صوت و کلیپ در وبگاه www.1542.org؛‌ کانال ایتا به نشانی eitaa.com/www1542org و صفحه اینستاگرام به نشانی instagram.com/1542org برای علاقه‌مندان قابل استفاده است.

انتهای پیام