صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

مدیر جامعةالقرآن زرندیه با اشاره به برگزاری محفل قرآنی به‌منظور تجلیل از قرآن‌اموزان فعال در فضا مجازی، گفت: رمز موفقیت در فعالیت‌های قرآنی پرهیز از سکون و یک‌جا ماندن است.

فاطمه اخوان، مدیر جامعةالقرآن زرندیه در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه رمز موفقیت در فعالیت‌های قرآنی عدم سکون و یک‌جا ماندن است، اظهار کرد: شرایط کرونا نگاه جدیدی به عملکردها همچون طرح و برنامه‌های قرآنی باز کرد و رویکرد از حضوری به سمت مجازی پیش رفت.

وی با اشاهر به برگزاری محفل قرآنی ویژه خردسالان به‌منظور تجلیل و تشویق قرآن‌آموزان خردسال جهت شرکت در کلاس‌های مجازی قرآن، افزود: این محفل به پاس قدردانی از قرآن‌آموزانی برگزار شد که با وجود شرایط کرونا و برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی منظم و پایدار در فعال بوده و آموزش‌ها را در این فضا پیش برده و با حضوری شدن کلاس‌ها استقبال و حضور گرمی از این دوره‌ها داشتند.

مدیر جامعةالقرآن زرندیه گفت: بسیار خرسندیم که با ارائه برنامه‌ها و تبلیغ درست فعالیت‌ها گرایش خانواده‌ها به سمت آموزه‌های دینی و قرآنی افزایش پیدا کرده و می‌توان گفت تربیت دینی و رشد فرهنگ قرآنی با توجه به تهاجم‌های فرهنگی از اولویت‌های اصلی والدین در امر آموزش فرزندان است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری این محفل قرآنی استقبال از اعیاد قربان و غدیر است. فضاسازی به گونه‌ای طراحی شد که قرآن‌اموزان بیش از پیش با رویداد مهم غدیر آشنا شده و نسبت به شناخت ابعاد این روز و شخصیت حضرت علی(ع) اهتمام ورزند.

یادآور می‌شود، این محفل با اجرای قرائت نفیسه کارگر، مطهره مختاری، پرهام منوچهری، از قرآن‌آموزان خردسال 5 و 6 ساله آغاز شد. اجرای حفظ آیات موضوعی توسط نوگلان قرآنی چهار ساله، اجرای خطابه با محوریت قرآن از سوی فاطمه‌زهرا فصیحی، دکلمه‌خوانی در وصف حضرت علی(ع) و عید غدیر از سوی محمدامین شریعتی‌فر از دیگر برنامه‌های جانبی این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام