صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی با پرداخت زکات و سایر اقدامات از سوی مردم و دولت برطرف می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله مجید تلخابی، عضو مجلس خبرگان رهبری، امروز، نهم تیر در همایش استانی علمی، تبلیغی و تکریمی زکات که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه زیربنای زکات اعتقاد به خداوند متعال و اعتماد است، تصریح کرد: ایمان، توکل و اعتماد به خداوند از مهم‌ترین عوامل موفقیت در سیاست داخلی، خارجی و فضای داخلی کشور است.

وی به شیوع کرونا در 2 سال گذشته و کمرنگ شدن محافل مذهبی و اعتقادی اشاره و بیان کرد: دشمن از کمرنگ شدن مجالس اعتقادی  در ۲ سال سوء استفاده کرده و با طراحی یک اتاق فکر، روحانیت را به عنوان اولین مسئله نشانه گرفت. روحانیت نباید میدان را خالی کنند. لازم است همچون گذشته همراه، یار و یاور مردم باشند و در همه صحنه‌ها پرچم‌داری کند. نقش روحانیت در افزایش امید و جهاد تبیین قابل توجه است.

آیت‌الله تلخابی اظهار کرد: نفوذ کلمه «مقام معظم رهبری» در جامعه از جمله نقاط قوت کشور است و دشمنان از اهمیت این موضوع و حمایت همه جانبه مردم از ایشان به خوبی باخبر است و به صورت لایه لایه‌بندی شده روی آن کار می‌کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حمله به روحانیت یکی از توطئه‌های دشمن است و می طلبد در ماه محرم ترویج ویژه‌ای در زمینه حضور روحانیت بین مردم صورت گیرد. در این ماه باید کار ویژه‌ای از سوی مسئولان و نهادهای فرهنگی، دفتر تبلیغات و امامان جمعه در این خصوص تعریف شود.

تلخابی در پایان افزود: دشمن فهمیده که اگر قرار باشد ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند از طریق نارضایتی‌های عمومی است، اما نارضایتی مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی با پرداخت زکات و سایر اقدامات از سوی مردم و دولت برطرف می‌شود. دولت سیزدهم باید در زمینه امیدآفرینی، حل مشکلات مردم و حمایت از نیازمندان گام‌های بلندی بردارد و از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند.

انتهای پیام