صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جوانان عضو این جمعیت برای کمک به همنوعان و انسان‌ها ایثارگری و از خودگذشتگی می‌کنند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، گاهی انجام کارهای بزرگ با دستای کوچک انجام می‌شود، کارهایی که تا هفت پشت انسان هم از ثواب آن کار بهره‌مند میشوند، مثل کمک به همنوع، دستگیری از نیازمندان و نشاندن لبخند رضایت در صورت آدمها، که روح و جسم آدمی را جلا داده و انرژی مضاعفی برای ادامه راه زندگی می دهد.

عزت‌اله ضربی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، نهم تیرماه در نشست استانی دبیران مجمع کانون ها و رابطین خبری جوانان جمعیت هلال احمر استان با بیان این مطلب افزود: جوانان دارای فکر، اندیشه و ایده‌های نو هستند و انتظار داریم در طول تابستان و اوقات فراغت با ارائه طرح های نو و ابتکاری، برنامه‌ها و فعالیت‌های جوانان را کیفی تر و اثرگذار انجام دهیم.

وی بیان کرد: در دوران کرونا، علیرغم اینکه اعضای جمعیت هلال احمر در حوزه پیشگیری و واکسیناسیون حضور فعال داشتند اما تا حدودی ارتباطات و برنامه‌های حضوری کم شده بود و در دوران پساکرونا‌ دوباره برنامه‌ها حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به خصوص در جمعیت هلال احمر باعث تجربه اندوزی افراد و همچنین پخته‌تر شدن آن ها می شود و اینگونه افراد در زندگی شخصی و اجتماعی شان‌ موفق‌تر عمل می‌کنند.

ضربی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر و اصول آن مقدس است، تصریح کرد: سرلوحه تمام کارها و برنامه های جمعیت هلال احمر برای انسان است.

گفتنی است؛ در این نشست با اهدای هدیه ای به رسم یادبود از شرکت کنندگان تجليل به عمل آمد.

انتهای پیام